fredag den 15. oktober 2010

Frejdig fredag


Denne smukke morgenhimmel blev nydt både inde og ude.
Kort tid efter vandt skyer og småregn over morgensolen.

Juliemusen er hjemme i reden, der soves igennem.
Yngstemanden og kæresten lader op til golftur i weekenden.

Jeg traller rundt og er husmoderlig.
Hunden er befriet for endnu en pelshvalp. Holder det da ikke snart op;(
Mig og Miele freestyler til høj musik.



Om lidt er her fint og ferieklar.
Det er kun den sygemeldte der skal aktiveres i efterårsferien.
Man kan nemlig ikke holde ferie fra at være syg.
Så jeg nupper mine to formiddage med efeu-prikling.
Der er heldigvis stadig masser af overskuds- og hyggetid til familien.



Når drengene vender hjem med weekendindkøbene er der dømt fællesmadlavning og græskarudhulning.
"Vi er nemlig ikke blevet for store til græskarlygte mor!"

4 kommentarer:

  1. Det er skønt med et rent hus. Det er endnu skønnere, når huset er fyldt med ungerne.
    Rigtig god weekend til dig og dine.

    SvarSlet
  2. Huste fyldt med unge mennesker, der ovenikøbet gider at lege, skønt :-) god weekend til dig og tak for dine skønne kommentarer hos mig.

    SvarSlet
  3. Det lyder som om, at der er lagt i ovnen til en vidunderlig familieaften.
    Hyg jer rigtigt meget med mad og græskar, Hanne...

    SvarSlet
  4. Huset VAR rent, ungerne er her endnu og vi HYGGER over hele linien Laila.

    Det er så dejligt Lene.
    Du har da også fortjent at hygge igennem hele weekenden.

    En blød, behagelig og buldrende huggelig fredag aften Anne.

    SvarSlet