søndag den 23. januar 2011

2 uglemødre er fundet

En lille margrethe-skål agerede tombola.

Kæresten trak lodderne 2 og 4. 
Jeg talte mig frem til uglemodtagerne.


Uglen Petra flytter hjem til Marianne

Uglen Grethe flytter hjem til Lene

Hvis I mailer mig jeres adresser, vil jeg straks fange fjerkræet ned i et par pakker og sende dem afsted.
Tusind tak til alle jer der har villet redde Petra og Grethe fra mit fjerkræfjendske hjem.
Nu har jeg IKKE flere ugle-hængepartier.
Men inden vi har set os om,
bliver vi vel indhentet af små nuttede påskekyllinger :)

4 kommentarer:

  1. Øv, øv - øhh jeg mener ;0
    STORT tillykke til de vindende

    SvarSlet
  2. Jubiii!
    jeg vil med glæde passe godt på Petra :)♥
    jeg holder allerede meeeeget af hende :)
    tusind tak til Kæresten og dig
    søde Hanne
    kh♥

    SvarSlet
  3. Tusind tak Hanne, Grethe vil få det så godt hos mig :-)

    SvarSlet
  4. Tillykke til vinderne!

    SvarSlet