torsdag den 20. januar 2011

Byens bestemmelser - en broderiudfordring


Kunne det ikke være sjovt at blive udfordret lidt på,
hvad man plejer at lave indenfor broderi?
Pelse fra Broderi Moderne og jeg har besluttet os for at udfordre hinanden til at brodere noget,
der har med vores by at gøre. 
Vi er blevet enige om at temaet for vores udgydelser skal være:
"BYENS BESTEMMELSER"
Vi vil hermed gerne invitere jer alle til at deltage i udfordringen...
Størrelse, teknik og materialer er op til den enkelte, så du kan boltre dig med korssting, fladsyning, maskinbroderi, applikation, hvad teknik det skal være...
Vi har en tanke om, at hvis vi er mange, der broderer,
kunne det munde ud i en udstilling 
måske på Rådhuset???
Pelse og jeg vil gerne invitere til "udfordrings-spark-i-gang"
torsdag d. 27. januar 2011 kl. 19:00.
Broderi Moderne
Nørre Alle 45
8000 Århus C
Kaffen er brygget, kagen er bagt og alle er velkomne!

Udfordringen er ikke forbeholdt århusianere, ALLE der har lyst kan deltage.
Hvis du ikke har mulighed for at dukke op til vores spark i gang arrangement,
sender du bare en mail til mig, om at du gerne vil være med. 



5 kommentarer:

  1. Aaaj, det gad jeg godt. Men der er lidt langt at køre og min by er jo en anden...
    God fornøjelse,
    klem

    SvarSlet
  2. Du kan sagtens være med Mette.
    Jeg har lige tilføjet lidt i indlægget, så det ikke ser ud som om det er forbeholdt århusianere;))

    SvarSlet
  3. Og prisen går til...dig! Kig ind hos mig :)

    Jeg er lige i tænkeboks med udfordringen. Vender tilbage. Klem

    SvarSlet
  4. Super fru Christensen:)

    Tusind tak søde Mette.
    Jeg vil forsøge at leve op til de medfølgende forpligtigelser i løbet af weekenden.
    Håber du griber broderiudfordringen.

    SvarSlet