onsdag den 12. januar 2011

Skvattende skvat


Pyhhh jeg synes det er det lange seje træk at komme omkring den dersens influenza.
Desserten er åbenbart en gang snot.
Der er mestendels helt udsolgt på alle hylder når jeg lander hjemme i hulen midt på eftermiddagen.
Skal der soves før eller efter hundeturen.
I dag blev det før, og den planlagte halve time blev til 2 timer.
Søvndrukken med pudemærker på kinden og med tungen absolut centreret, for ikke at skvatte i den umanerligt dårlige cocktail af spejlblank is og løs sne,
daffede hunni og jeg rundt i tusmørket.
Hvor jeg dog glæder mig til atter at kunne sætte det ene ben foran det andet og bare tonse af sted uden tanke for underlagets beskaffenhed.
Det er skisme svært at få pulsen op ved rask gang for tiden.
Jeg synes til gengæld jeg jævnligt tygger i hjertet når fodfæstet mistes.
Så to ydmyge ønsker:
Fast grund under fødderne
og
et jernhelbred

3 kommentarer:

  1. Og et par pigremme, det må vi have fat i.
    God bedring til dig :-)

    SvarSlet
  2. Jeg GLÆDER mig også til at kunne trave afsted.

    God bedring.

    SvarSlet
  3. Tak Lene.
    Håber den kommende bølge af tøvejr kan give os fast grund under fødderne for en stund, eller mudder;))

    Ja trods smukheden i vintervejret, savner jeg det friske tempo på de daglige gåture.
    Det går fremad med helbredet, jeg har IKKE sovet i eftermiddag;))

    SvarSlet