søndag den 16. januar 2011

Solskin på en gråvejrssøndag


Det kan godt være det har været en grå og blæsende søndag,
men der hvor jeg var,
var der fyldt med så megen hjertevarme og kreativitet,
at jeg vil påstå at solen har skinnet hele dagen.
Jeg sidder her og spinder som en doven kat på en solvarm plet.
Fyldt op af så mange indtryk, ideer og input fra en flok kreative, kloge, klukgrinende og kaglende kvinder.
Det har været en helt igennem fantastisk dag,
sammen har vi glædet os over nørdede kreativiteter, fine og finurlige frembringelser,
eminent erfaringsdeling og gavmild deling af gode ideer og fif.

På talrige opfordringer viser værtinden et af sine kreative tiltag.
Jeg har lovet ikke at blæse kreationen ud til uhæmmet kopiering i blogland - derfor sløringen:))

Så var der også lige en der var i gang med at brodere et gulvtæppe - ja du læste rigtig - et gulvtæppe.




Bøger og blade med inspiration i rige mængder


Kagesmovs i dåser


C-vitaminer dekorativt på fad


Damerne slapper af i salonen

Stabler af hæklerier toppet med de FEDESTE skindknapper - som nu er mine - mums.

Klirrende pinde - måske en lille sok


Perlepynt lige før de bliver en del af den allerfineste halskæde.


Knapper i flok
Jeg tror faktisk jeg har set en af de største knapsamlinger i dag:)
For fisan vi taler om noget der ligner en æblekasse fyldt med knapper


Selv mågekanden blev så vidtløftig af det gode selskab,
at den synes den skulle stå og udfordre sin fuldendthed, der på kanten af bordet.


Der var momenter af stilhed,
enten fordi vi synkront havde munden fuld af dejlig mad,
eller fordi vi var fortabt i frembringelsen af skønherligheder.
Tusind tak for i dag de damer
vi ses lige pludselig

9 kommentarer:

  1. Mums for en søndag :-)
    Lone H

    SvarSlet
  2. Det ser sandelig dejligt ud. Sikke et flot gulvtæppe, der er undervejs.

    SvarSlet
  3. Sikke en dag, du har haft i godt selskab af både kreative kvinder og lækre sager - bare det var mig!

    Nyd din dag

    SvarSlet
  4. ser rigtigt dejligt ud at I sådan mødes :)

    SvarSlet
  5. Sikke en herlig søndag ;)
    det giver ny energi og ideer.

    Yt.

    SvarSlet
  6. Nu er jeg endnu mere træt af at jeg valgte at pleje migselv herhjemme og ikke tog med!!! Det ser ud til at have været en fantastisk dag med masser af inspiration og hyggeligt samvær...

    SvarSlet
  7. Ser da vildt hyggeligt ud... ;0)

    SvarSlet
  8. Jeg er grøn af misundelse

    stine:)

    SvarSlet
  9. Af allerfineste slags Lone.

    Det var et forrygende flot tæppe Eva, farverne var virkelig smukke.

    Det er en fornøjelse at møde nye mennesker og opleve det fællesskab der er i kreativt selskab Mette.

    Det var rigtig dejligt Belladotte.

    Masser af energi og en hulens bunke ideer der står i kø for at blive realiseret Yt.

    Vi må snart arrangere en ny krea-søndag Karina.

    Ja og det var mindst lige så hyggeligt som det ser ud Merete;)

    Grønt klær´dig garanteret Stine;)))

    SvarSlet