onsdag den 19. januar 2011

Jeg har fået et kirsebær

Lone fra I Lones fodspor har drysset et kirsebær på toppen af min vinterhue.
Tak for det Lone.
Jeg skal så til gengæld liste 3 yndlingsbeskæftigelser op.

Jeg er ikke den store rengøringsfanatiker,
men jeg er suveræn til at
pimpe skidtet.
Pyt med at her er lidt beskidt, bare her er hyggeligt.
Jeg kan fjerne fokus fra uordentlige bunker og hærer af nullermænd
med prangende buketter og et mindre ildhav af stearinlys.

Når jeg kaster mig over rengøringen,
så elsker jeg at
 støvsuge med hovedtelefoner på og skråle uskønt højt med på musikken.
den musik som klinger skønt i mine ører, men som resten af famlien ikke kan høre.
de kan til gengæld høre min "smukke" røst acapella.

Jeg kan få timer til at gå med at hive mine talrige tekstil-skatte frem fra hylderne.
Svælge i farver og finde nye måder at stable dem på,
så helt nye og spændende kombinationsmuligheder opstår.
Jeg er voldsomt afhængig af stoffer.












2 kommentarer:

  1. Jeg kan godt forstå at du har fået en award, for ud over dine fantastiske kreative indlæg, skriver du som ja...
    I hvert fald kan jeg fortælle at både manden og undertegnet har siddet og slået sige på lårene over de billeder du danner i vores hoveder, "... med praglede buketter og et ildhav af sterinlys".
    skønt:))))

    Stine

    SvarSlet
  2. Minimalistisk bolig indretning har trange kår her i hulen Stine :)

    SvarSlet