lørdag den 8. januar 2011

Hvor blev lyset af


Det har kun været her i hjørnet på mit køkkenbord at solen har skinnet i dag.
Regn, tåge og sjap
sjap, regn og tåge
tåge, sjap og regn
er vel sådan cirka hvad der kan siges om dagens vejr

Efter 10 timers vederkvægende snorksovning
var energiniveauet steget til 2 streger på batteriet.
Det fejrede jeg med at
skrabe, hamre, hugge, skovle
sne og is
af vores fortov.
Det gav røde kinder, eder ud af min mund og opbygning af den slatne muskelmasse.

Proviant er slæbt hjem og fyldt på de nydeligt opryddede viktualiehylder.
Hulen er fikset op og luftet ud.
Vaskeriet er genåbnet.
Nu feder jeg den selvtilfreds og på den gode måde træt.


4 kommentarer:

  1. det er da vist velfortjent ...med alt det dagen har bragt :)
    nyd det :)
    kh♥

    SvarSlet
  2. Så flittig du har været.

    SvarSlet
  3. Puha, jeg bliver helt svedt:-)
    Hvor er det en god ide med projekternes torresnor. Den tager jeg til mig.
    Kan du ha en rigtig dejlig sondag.

    SvarSlet
  4. Jeg nyder i den grad at energien langsomt, men sikkert vender tilbage Marianne.

    Og frejdig Eva:))

    Skynd du dig at hænge den ide til tørre Laila;)
    Søndag har været skøn.

    SvarSlet