tirsdag den 4. januar 2011

Små skridt


Der er bedring at spore.
Jeg er rykket fra level:
seng, nedrullede gardiner og skodfjernsyn
til level:
Små mundrette stykker frugt, strik og glittede magasiner.
Energibarometeret har været helt og aldeles nede og slikke bunden, men er støt og roligt for opadgående.
Luka har travet mig en tur rundt i kvarteret i eftermiddag.
Hun i fuldt firspring med snuden begravet i den nyfaldne sne.
Jeg kom stavrende bagefter på skvattede ben og med  febril sved på overlæben.
Åhhh som den friske luft gjorde mig godt,
nu er jeg træt på den gode frisk lufts-måde og napper en lur på divaneseren.
PS.
Det går også fremad med drengene, med små skridt forstås...

4 kommentarer:

  1. Med det billede tror vi på, at der er bedring at spore. Det ser s.. hyggeligt ud:)

    SvarSlet
  2. Godt at det går fremad - ser godt ud med hyggeblad. Rigtig god bedring

    SvarSlet
  3. Hvor er der dog frygteligt mange der er syge for tiden... får næsten dårlig samvittighed over at jeg er sluppet (håber godt nok ikke Nemesis læser med her)

    SvarSlet
  4. godt med bedring på vel, hos dig og drengene??

    Stine:)

    SvarSlet