torsdag den 27. januar 2011

Jamen altså......

Betagende broderi lavet af Tilleke Schwarz
Så oprandt aftenen for startskuddet til broderiudfordringen "Byens bestemmesler".
Pelse og jeg var vældig spændte på om vi kunne lokke nogen med,
eller om det ville ende med at blive vores egen lille two-women battle.
Der kom 10 idesprudlende og entuisiatiske brodøser.
Der måtte findes klapstole frem så alle kunne sidde ned.
Der var en iderigdom og en begejstring
så man blev glad helt ned i den lillebitteste tå.
På vej hjem i bilen flaksede der ideer og input rundt i mit lille hoved så jeg var ganske forpustet.
Det er jeg stadigvæk.
Nu vil jeg kravle under dynen og fordøje og drømme.
Jeg er total træt og så fornøjet over modtagelsen af broderiudfordringen.
Når jeg er frisk og udhvilet kommer der et indlæg om rammerne for"Byens bestemmelser".
Du kan sagtens nå at være med endnu.
Ps. Jeg havde kameraet liggende nede i kurven hele aftenen.
Billedsiden til dette indlæg, er et broderi jeg fortabte mig i, i et af Pelses mange broderimagasiner.

4 kommentarer:

  1. Filen sparkemig et godt "initiv" Sov godt!

    SvarSlet
  2. Ja Super initiativ- og fedt er det når man inspirere hinanden! Glæder mig til at følge jeres broderier omkring jeres spændende tema.

    SvarSlet
  3. Fantastik broderi. Å. Så er det jeg gerne ville kunne broderer.

    SvarSlet
  4. Hello,
    thanks for your kind comments. If you plan to go to the UK in May you can see my work at the Stroud International Textile festival.

    All the best,

    Tilleke

    SvarSlet