onsdag den 26. januar 2011

P-billetter leger man da ikke med






Det er i morgen aften at Pelse og jeg skyder broderiudfordringen "Byens bestemmelser" igang.
Og så var det da lige,
at jeg her til aften kom i tanke om,
at det vel ville klæ´udforderen at have et eller andet klar.
Så jeg har leget med en vejr- og kaffebidt p-billet.
Billetten er overført på kraftig panamalærred med transfertryk.
Nu skal der leges med applikationer, hånd- og maskinbroderi.
Ude på kanten af bordet står en flaske med heldækkende hvid tekstilfarve - jeg ved ikke rigtig om det ikke bliver noget grat.
Tror jeg besinder mig og sover på ideen.
Hvis du går og lurer på om du skal gribe udfordringen,
så tøv endelig ikke.
Har du ikke tid eller mulighed for at deltage i sæt igang arrangementet i morgen aften,
så følg med her på kanalen.
Der kommer løbende flere oplysninger om hvordan man kan deltage, mødes med andre, deadlines m.m.

8 kommentarer:

  1. Det ser spændende ud - hænger på...

    SvarSlet
  2. Nysgerrigheden vil ingen ende tage!

    SvarSlet
  3. Jamen jeg har sandelig også en ide i støbeskeen. Jeg kan røbe vi er ude i en ode til en af byens store sønner - udført i ægte starmaj ;-)

    SvarSlet
  4. ... nåh ja så stRamaj da ;-)

    SvarSlet
  5. Det lyder vildt spændende - holder liige øje :)

    og tusind tak endnu en gang Petra er ankommet sikkert :)

    kh♥

    SvarSlet
  6. Jeg får næsten lyst til at kaste mig over broderiet igen! Glæder mig til at se, hvad du nu har i ærmet, kære Hanne!

    SvarSlet
  7. Ha det er da endeligt noget nyttigt at bruge P-bøde-papiret til. Jeg glæder mig til at se det endelige resultat.

    SvarSlet
  8. Vildt spændende ... venter på fortsættelsen.
    Hvis jeg havde mere tid til både udførelsen og til at udtænke ideer så var jeg bestemt med...

    SvarSlet