onsdag den 19. januar 2011

Gerda under pres



I det gode selskab i søndags
kom jeg til at klage min nød over en lamineringsmaskinen jeg investerede i sidste år.
Da jeg købte den frygtede jeg lidt at alt ville blive klemt inde i plast,
en fuldstændig ubegrundet frygt.
Jeg har stort set ikke brugt bæstet.
De kreative kvinder var leveringsdygtige i adskillige lamineringsideer.
Eksempelvis laminering af stof, det havde jeg ski´da ikke lige tænkt på;)
Forsøgsvis har jeg stykket "Gerda" sammen af stofrester, bånd, garn og karton
 og vredet hende igennem maskineriet.
"Gerda var ikke køn før varmebehandlingen,
men hun har personlighed og hun er en model med potientale.
Der er absolut plads til forbedringer.

8 kommentarer:

  1. Plads til forbedringer, ja, men alting har en begyndelse... klø på.

    SvarSlet
  2. Lamineringsmaskiner er godt legetøj.
    Gerda er sød:)

    SvarSlet
  3. Gerda minder mig om Cirkeline. En glad lille størrelse.
    God torsdag:-)

    SvarSlet
  4. Skøn streg, Hanne. Hun bliver nok den første af mange, gætter jeg.
    Tak fordi du deler idéen :)
    God dag til dig

    SvarSlet
  5. Hun er da vildt sød
    Jeg troede først det var en mini model til ny kjole du havde lavet :-)
    Lone H

    SvarSlet
  6. Jeg bruger min lamineringsmaskine til rigtig meget...osse noget man normalt ikke laminerer...så jeg har været nødt til at skille den ad adslillige gange...

    SvarSlet
  7. Jeg er heller aldrig rigtig blevet ven med med min lamineringsmaskine - Det er derimod min mand. Men det kunne da godt være jeg skulle lege lidt med den en dag (hvis jeg må få lov)

    SvarSlet
  8. Der kommer flere fru Olsen.
    De ligger lige under overfladen og venter på at blive tegnet og klippe-klistret.

    Jeg er frisk på at udforske mulighederne i mit nye legetøj Eva.

    Gerda er måske Cirkelines langlemmede kusine, Laila;)

    Gerda har helt sikkert mange veninder, Mette.
    Måske også et par stykker ude i blogland, veninder som hun og jeg endnu ikke kender:)

    Gerda har noget jeg ikke har Lone.
    Et perfekt taljemål;))

    Jeg må igang med at undersøge hvad der kan drives igennem min Kirsten:)

    Velkommen til Dorthe.
    Du skal da helt klart have dig gjort gode venner med lamineringsmaskinen, måske ægtemanden har et par gode fif..

    SvarSlet