tirsdag den 25. januar 2011

En award for 8 om mig


Jeg har fået en award sammen med smukke ord fra
Tak for det Mette.
Jeg skal kvittere for modtagelsen ved at ryste op med 8 ting om mig.
Det skulle vel være til at finde ud af - eller hva´.
Jeg synes godt nok det bliver sværere og sværere at finde nye blogegnede statements om mig selv.
Med fare for gentagelse får I disse 8:

Jeg lytter bedst med noget i hænderne.
Jeg er storesøster til 3 søstre.
Jeg kan godt li´at spise æbler med kniv.
Jeg kan ikke li´ingefær.
Jeg kan godt li´at røre ved glatte sten, de bløde dun på mine ungers ører, sandslebet træ, siderne i en ny bog.
Jeg var 20 år før jeg fandt ud af at en hæmoride ikke var et dyr.
Jeg har mindst 100 lysestager.
Jeg snakker højt med mig selv og med min hund.
Jeg kan vende min tunge, både til venstre og højre.
Jeg samler på stjernestunder og jeg er en ivrig og meget heldig samler.

Den sidste forpligtigelse der fulgte med awarden var at linke til 8 nyopdagede blogs.
Jeg tror lige vi bider snapsen over her
og laver et kapitel 2 en anden dag,
når jeg har fået samlet de 8 spændende links.


4 kommentarer:

  1. Dejligt at høre lidt mere om dig - fører også selv lange, intelligente samtaler med min hund.

    SvarSlet
  2. Jeg taler også med mine hunde, dejligt med nogle der altid gider at høre på en ... den der hæmoride hvilket slags dyr var den :))))

    SvarSlet
  3. Hi hi, den med hæmoriden minder mig om, at jeg vist også var ca. 20 år, da jeg fandt ud af, hvad genitalier var - og med høj stemmeføring proklamerede, at det havde jeg længe tænkt over!!! Jeg kan stadig rødme over den historie... så lad lige være med at sige det til nogen, ikke?

    SvarSlet
  4. Hundesnak er klog snak Dorit.

    Og som ikke svare igen, kun kigger tilbedende på en, Jytte.
    Jeg troede det var en slags fladlus eller noget lignende;))

    Min mund er lukket med syv sejl Mette.....

    SvarSlet