tirsdag den 25. januar 2011

Spejderstrik


I lørdags havde min mor strikketøj med til fødselsdagsfesten.
Hun strikkede på den fedeste hue, som jeg bare faldt pladask for.
Jeg har overhovedet ikke huehoved, men jeg bliver nødt til at strikke den her.
Hvis det går helt galt, har jeg en datter med et ualmindelig kønt hattehoved,
hun kan redde selv den grimmeste hue.
Jeg fik slået masker op i lækker højlandsuld i går aftes.
I morges dumpede jeg posen ned i min kurv sammen med madpakken.
I en stille bålstund ved middagstid fik jeg strikket et par omgange.
Nu sidder jeg her i sofaen indhyldet i bålduft fra de uldne masker.
Tjikkerlikker....
På spejderære - jeg tror den blir´go´

2 kommentarer:

  1. Hej Hanne
    Så er jeg opdateret efter et par dages blogpause.
    Glæder mig til at se huen færdig.
    Rigtig god dag til dig og dine:-)

    SvarSlet
  2. Ligner starten på en Maryhue. Er spændt på at se huens afslutning. :)

    SvarSlet