søndag den 22. juni 2008

Sommer i sort

Kjolen med det hæklede bærestykke er næsten færdig. Hvis solen vil skinne på lørdagen, tror jeg den skal debuttere til weekendens studenterfest.
I morgen står der indkøb af stoffer på programmet. Tekstil i lange baner, der er sommerudsalg i det vestjydske.
Min veninde kender en helt forrygende stofbutik ude i det vestjydske. I morgen har hun lovet at vise mig hvor herlighederne findes.
Vi starter bilen og drager mod vest fra morgenstunden af. Vi er jo næsten nødt til at købe stoooort ind for at kunne matche benzinudgiften:)
Glæder mig både til turen gennem det danske sommerlandskab og til at flå skønne stoffer ned af hylderne.

2 kommentarer:

  1. Den er blevet ualmindelig lækker. Den er flot til sommerens fester og kan sikkert også bruges til koldere tider med en langærmet trøje under. Smuk, smuk

    SvarSlet
  2. Jeg er vild med det bærestykke, rigtig flot.

    SvarSlet