mandag den 25. august 2008

En ommer

Farverne i garnet (Noro strømpegarn) er smukke!
Ideen og intentionerne med trøjen var også rigtig gode!
Meeen da jeg prøvede den, mindede den i uhyggelig grad om noget jeg kan huske fra min bedstemors badeværelse: sådan et hæklet hylster til at putte en toiletpapirrulle i , med mig som wc-rullen.....ikke just flatterende:(
Der skulle ikke mange minutters betænkningstid til før den var trevlet op.
Nu er garnet lagt på lager lidt, og jeg har med mit forkølelses-skvattede hoved, siddet og brygget på et nyt forsøg ud i endnu en hæklet trøje.
Der er ikke sket det helt store, men det kommer, jeg kan mærke den sidder på lur i den kreative del af hjernebarken:)

1 kommentar:

  1. Øv hvor ærgerligt:( Dejlig humoristisk beskrivelse af din trøje, godt vi kan grine lidt af os selv en gang imellem...

    SvarSlet