lørdag den 13. februar 2010

Klar parat feriestart...

Vinterferien er skudt i gang.
Hele hytten er cleanet og indbydende til sofahygge med film og spil.
Det sneer igen igen og kulden er bidende. Jeg tror kun det er Luka og mig der kan lokkes til stranden i dag.
Min værkstedshule er lun og der ligger spændende projekter og venter.
Symaskinerne er rengjorte og klar til masser af kilometer syning.
Jeg har fundet klippe-klistrekassen frem. Invitationer til vores sommerfest skal snart sendes ud, så jeg skal lege mig frem til fine invitationer der summer af sol og sommer..
 

2 kommentarer:

  1. Det er vel nok en dejlig start på vinterferien. Glæder mit til at se, hvad der kommer ud af dine hænder. God søndag:-)

    SvarSlet
  2. Du er så produktiv og fuld af energi :-) jeg bliver glad af at læse med herinde :-)

    SvarSlet