mandag den 15. marts 2010

Bade-skade





Morgen solen glimter i ruden og solsorten gynger i fuglehuset.


Efter en dejlig weekend med køkkenkunster, gæster og masser af frisk forårsluft kalder hverdagen igen på mig.
Min ryg er ikke helt samarbejdsvillig i dag.
Gårsdagens 3 timers strandræs ved Moesgård krævede en hundevask da vi kom hjem.
Vaske af 50 kg Luka kræver en stærk ryg.
Jeg lavede en eller anden forkert bevægelse, som trods pleje og øvelser slet ikke er væk endnu.
Det gør mindst ondt hvis jeg bevæger mig, så mon ikke en god lang arbejdsdag er god meducin ;)
Jeg har forårsstrik i posen, det kribler i fingrene, men stillesiddende strik er slet ikke noget for mig ligenu.


3 kommentarer:

  1. God bedring med ryggen. Strikketoejet ser foraarsfristende ud. :)

    SvarSlet
  2. Strikketøjet ser spændende ud, hmm du mner altså den rygskade der skal arbejdes væk...håber det virker!

    SvarSlet
  3. Rigtig god bedring med ryggen. Det er sgu forfærdeligt, når friheden til at bevæge sig bliver begrænset.

    Stort knus herfra. Det strikketøj ser iøvrigt mega spændende ud ;-)

    SvarSlet