torsdag den 13. januar 2011

Uglerne flyver fra reden.



De buttede grønne ugler er nu flyttet over på henholdsvis kalenderomslag og mobilhome.
De er forsvarligt pakket ind og klar til takeoff fra posthuset i morgen.
Nu står den på færdiggørelse af 2 uglepuder.
Så er det slut med fjerkræ for denne gang.

Jeg har både uld og pels liggende i en bunke.
En bunke som forhåbentlig skal forvandles til nye gevandter til min egen garderobe.
Udendørslivet på Mariendal bevirker at jeg i hverdagen daffer rundt i uldundertøj, gamasher og tykke trøjer.
Jeg kan mærke at pyntesygen trænger sig lidt på.
Så hvis du møder mig lige lovlig festklædt i weekenden,
 er det ikke fordi der er gået total festabe i fruen,
men bare et forsøg på at kompensere for hverdagens kedelige uniform.

3 kommentarer:

  1. hej Hanne

    åh så skønne... gid det var mod syd de skulle :)
    kh♥

    SvarSlet
  2. Nu Kukker det da vist snart for dig. Tror da du er blevet uglegal ;0) du ser jo ugler alle steder :0)

    SvarSlet