lørdag den 28. april 2012

Lørdagsovervejelser


Sove længe - tjek
Morgenmad i slowtempo - tjek
Tulle rundt i haven og hilse på tulipanerne - tjek
Skrive indkøbsseddel - tjek
Drikke kaffe og blogge - tjek
bum bum bum ... hva´nu?
Slå græsplænen for første gang i år -
Prøve den nye fikse beskærersaks af på lavendelbarbering - 
Sy Herberts lille skjorte færdig -
Strikke et hav af grønne retriller - 
Ligge under lunt tæppe og svælge i boligmagasiner - 
Fodre vaskemaskinen - 
Fodre støvsugeren - 
Tage på lagersalg på Possementfabrikken - 
Nuppe en eftermiddagslur - 
Bage en kage - 
Stege en kylling i svinet -
bum bum bum .... lige en kop kaffe og en blog mere...






Må din lørdag blive fyldt med 
lige præcis det du har allermest lyst til
.......og gider



2 kommentarer:

  1. Puha hvor mange timer er der i dit døgn ? :) Jeg synes det lyder som en masse ting du skal!

    SvarSlet
    Svar
    1. Som det fremgår af næste indlæg blev det meste ved overvejelserne Dorthe.
      Jeg tilbragte hele dagen med strik, magasiner, fjernsyn og en enkelt travetur med hundebassen.
      Jeg er så frygtelig dårlig til at lave ingenting, så jeg er SÅ stolt af mig selv, fordi det lykkedes at drive den af en hel lørdag:)))

      Slet