mandag den 21. januar 2013

Streger og ord er go´medusin




Stregerne har fået selskab af ord.
Ord som jeg har samlet i tidens løb.
Foreløbig er det blevet til disse 3, men der er flere lapper med vise ord på lager.
En opdateret udgave af tidligere tiders broderede bibelcitater.
Lidt mere oldschooled end Q-koder.
Streger, stempler og et lille tryk alfabet
har sammen med hed te, panodiler, 2 Matador-afsnt og dyne
udgjort den hær jeg har sat ind 
i kampen mod snigende snot og snue.
I aften intensiveres hærindsatsen med sofa, strik og slumretæppe.
Så forkølelse jeg siger det bare,
du kan godt daffe af,
du får ikke et ben til jorden her!

8 kommentarer:

  1. De er super fine og jeg synes din plan mod snuen lyder fornuftig. God kamp.

    SvarSlet
  2. Jeg siger det igen (og sikkert igen en anden god gang): Er PJATTET med dine streger! Og så har du en fantastisk måde at skrive på. God bedring med snuen.

    SvarSlet
  3. Hm, synes jeg lagde en forespørgende kommentar tidligere på aftenen, men jeg prøver da bare igen. Er de fine billeder til salg? Og god bedring med snuen:)

    SvarSlet
  4. Dine streger er så skønne. Jeg får mere og mere lyst til at finde papir og tusser frem. En af dagene gør jeg det. Indtil da nyder jeg alle dine fantastiske tegninger.

    SvarSlet
  5. Skønne streger og ord, ja ikke at det er nyt :) men jeg syntes altså du er go.
    Lyder som om du har raget dig et eller andet til - så det er da en god kur du har gang i .
    Rigtig god bedring

    SvarSlet
  6. Hvor er det bare nogle inspirerende streget du laver :D
    God bedring til dig.

    SvarSlet
  7. Må jeg låne citaterne? Elsker at det øverste har en trappe.... og er helt og aldeles vild med de nederste streger. Altså vild med alle ikkk' - men hvis man nu sku' vælge!! :-) Hvis ikke DU kan overbevise nogen om dine kreative evner kan da ingen... (og rigtig go bedring)

    SvarSlet