tirsdag den 23. april 2013

YES



Jeg holder ferie
Jeg laver nul og en skid
Jeg inhalerer forår og frisk luft.
Jeg er fyldt med forventning og fre´
På næste onsdag er jeg sådan en der skal på arbejde.
Sådan rigtig arbejde med løn und alles.
For jeg har fået flexjob i byens bedste brodeributik.
Jeg har hoppet og danset rundt på græsplænen
Jeg har råbt "Juhuuuu"
Jeg har mærket helt ind til benet,
hvor fedt det er ikke længere at være jobsøgende.
Mærket hvor vidunderligt det bliver at bruge mit krudt på noget jeg er vild med. 
Føj hvor jeg glæder mig.

23 kommentarer:

  1. Du er bare så sej kære søster. Vi er sku for seje. ;-)

    SvarSlet
  2. Dejligt at høre.
    Stort tillykke med dit nye liv.
    Mvh. Anette

    SvarSlet
  3. Tillykke Hanne, hvor er det dejligt for dig :-)

    SvarSlet
  4. Sikke en herlig ting. Hjertelig tillykke med dit nye job. Og så i lige præcis den fantastiske brodeributik! Du er da også en guldgrube at få i sin stab, med alle de mange talenter du har. :)

    SvarSlet
  5. Hvor er det god til dig...STORT tillykke.

    Knus og kram herfra

    SvarSlet
  6. Et stort til lykke, det er dejligt for dig.

    SvarSlet
  7. Selvfølgelig skal du arbejde dér.....det er det totalt perfekte sted for/til dig! Stort tillykke herfra...

    SvarSlet
  8. Rigtig god ferie til dig, og det er vist det perfekte arbejdssted for dig :-)

    SvarSlet
  9. Så skønt - glæder mig på dine vegne :)

    SvarSlet
  10. Og "Byens Bedste Brodeributik" er ovenud fornøjet over at have fået gaflet den fortræffelige Hanne for næsen af alle de andre!!!

    SvarSlet
  11. Tillykke !! Danmarks bedste broderi butik og med danmarks sødeste chef :-) Rigtig god fornøjelse. Hilsen en gammel praktikant fra Kbh. :-)

    SvarSlet
  12. Hvor er det da skønt! Heldige dig, og heldige Broderi Moderne.

    SvarSlet
  13. Fedt fedt og stort tillykke så dejligt for dig ;-)

    SvarSlet
  14. Tillykke, tillykke....., hvor er de heldige, dem som har ansat dig:)

    SvarSlet
  15. Det kan da ikke være bedre for begge parter.
    Tillykke med det skønne job.

    Yt.

    SvarSlet
  16. Det er et match made in heaven - tillykke til jer begge :-)

    SvarSlet
  17. TILLYKKE både til dig og dem, for at få fingre i en medarbejder der brænder som det lyder til du gør, er da mindst lige så stor en gevinst for dem :-)

    SvarSlet
  18. SÅ fedt, tillykke med og rigtig god ferie :-)

    SvarSlet
  19. Kæmpestort tillykke Hanne! Det bliver garanteret sååå fedt!

    SvarSlet
  20. Hej Hanne

    Åh hvor er det fedt. Fik helt tåre i øjnene, da jeg læste det og så i BUTIK BRODERI MODERNE. Wauv. Elsker at kigge ind til Pelse for at se om hun har noget spændende, når jeg er i Århus, men nu er der jo en ekstra god grund til det. Stort tillykke herfra og rigtig god arbejdslyst.

    SvarSlet
  21. Følger ofte med på din blog - og jeg bliver altid så imponeret og glad af at se på al den kreativitet der flyder ud af dit liv og din virketrang. Så Stort tillykke med jobbet!

    SvarSlet
  22. Stort tillykke med verdens bedste job-- det findes ikke bedre tror jeg--- og så være sammen med pelse hver dag så hyggeligt det må være.

    SvarSlet
  23. Stort tillykke!!
    Du vil aldrig få det bedre end hos pelse det dejlige smilende menneske.

    SvarSlet