mandag den 9. december 2013

Julefred og fryd

Efter et par livlige måneder med masser af aktivitet i værkstedet inden diverse julemarkeder,
har freden nu sænket sig omkring mig.
Alle bestillinger er færdiggjorte og der bliver ikke sagt ja til mere i år.
Nu pusles der med julegaver til store og små.
Der fifles med smågaver til søde veninder og beklædning til "mine" drenge.

Jeg stornyder stilleheden og tager mig selv i, bare at sidde lige så stille og kigge mig omkring i mit elskede værksted.
Glæder mig over al den glæde disse omgivelser bibringer mig.








6 kommentarer:

  1. Kender den følelse, den er pragtfuld, men i år tikker ordrer også ind efter julemarkedet :( og jeg er dårlig til at sige nej :( mon det kan læres ?

    SvarSlet
  2. Hvor ser der hyggeligt ud.

    SvarSlet
  3. Skønne billeder :) dejlig julestemning

    SvarSlet
  4. Kære Hanne, glædelig jul og jeg håber I havde en god juleaften :-)

    SvarSlet
  5. Hvor er de foldede juletræer skønne.
    Jeg håber du har haft en dejlig jul med masser af tid til glæde og samvær :)

    SvarSlet
  6. Kære Hanne - Tak for inspirationen i det forgangne år.
    Du og dine ønskes et lykkebringende og godt nyt år og tak for året der gik.

    SvarSlet