mandag den 18. februar 2008

Forårsferie!

Sne og frost var skiftet ud med et fuldstændig forrygende solskinsvejr.
Et par dage blev nydt i fulde drag sammen med min søster og hendes familie i et sommerhus i Stauning ved Ringkøbing Fjord.
Dage fyldt med gåturer langs fjord og hav, solskinsnydelse på terrassen godt pakket ind i vattæpper.
Drabelige spil-dyster i kort og brætspil.
Vi guffede årets første stenbiderrogn (uhmmmm).
Nu er det hverdag igen, mand og unger er sendt ud af døren, og jeg er klar til dagens broderiopgave.
Den sidste finish på Julies konfirmationskjole skal vist også lige have min opmærksomhed.
Jeg er ved at være utålmodig efter at komme igang med en serie filtede skåle jeg har forberedt.
Men det bliver først efter at værkstedet har været raseret af en oprydningstornado. Her ligner noger der har været ramt af orkan:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar