mandag den 8. september 2008

Nu er det fremad

Efter utallige mønster-eksperimenter ender det vist meget meget enkelt et af slagsen til min nye efterårscardigan.
Garnet bliver jo slidt op hvis jeg ikke snart beslutter mig.
Det bliver en tyk cardigan. Bærestykket er meget kompakt, så alle mine luftige forsøg passede ikke rigtig sammen med det.
Det må blive næste projekt, en let og spindelvævsagtig sag med luft mellem maskerne.
Nu fortsætter jeg fortrøstningsfuld med denne her, så jeg kan blive varmt klædt på til efterårets indtog.

2 kommentarer:

  1. Åh, den bliver lækker, lige mine farver....
    Har du bare taget forskellige garnnøgler eller er det garn i flere farver (NORO?)

    SvarSlet
  2. Hov, jeg kom til at svare i det ovenstående indlæg.
    Det er både og, forskellige garner hvor en af dem er farveskiftende Noro.
    Jeg har planer om at de sidste 10 cm skal være stribede som bærestykket, men det kan jo ændre sig mange gange:)

    SvarSlet