onsdag den 24. juni 2009

Fuld fart på

Der er fuld fart over feltet her inden en god og lang sommer ligger foldet ud for mine fødder, kun afbrudt af lidt undervisning på sommerskoler, og det er jo så udsøgt en fornøjelse at det også tæller med til sommer fornøjelserne. Jeg får mig støt og sikkert tygget gennem de bestillingsopgaver jeg har inden sommer. Mange nye ideer ligger og venter på leg og fordybelse i ferien. Grækenland lokker med sol og sommer, og ihhh hvor jeg glæder mig. Mit fine oliventræ har fået en lillesøster som ihærdigt forsøger at vokse sig lige så stor, stærk og smuk som storesøster. Min have viser sig fra sin absolut allersmukkeste side ligenu. Morgenturerne rundt sammen med hunni er ren fryd for øje, næse og sjæl. Der ligger billeder klar til en virtuel rundtur i mit kamera, men jeg kan ikke finde ledningen til pc-en, så I må have en skøn skøn havevandring til gode....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar