onsdag den 24. august 2011

Ryd op og sælg ud


I går var jeg i gang med den store oprydning i værkstedet.
Jeg trængte til at få ryddet op på hylderne.
Kunne ikke se skoven for bare træer.
Savnede ren rumpette at trutte i.
Efter et par timers intens indsats
sprang sveden frem på panden og jeg trængte til en pause.
Bigfoot kom op og jeg slubrede kaffe og surfede blogs.
Landede hos Kristine som beskrev min proces på fineste vis.

I dag har jeg slæbt alle testmodellerne og de hengemte ting og sager frem i lyset.
Fotograferet hele molevitten.
Åbnet en midlertidig bazar hvor man for billige penge kan købe skønherlighederne.
Der er lagt lidt guf i bazaren, der kommer mere.
Men først skal Smukkehundens insisterende vaffen 
 kvitteres med en humpende gåtur.

2 kommentarer:

  1. God gåtur, mon ikke jeg også skal fatte gåskoene og trave ud i det blå (øh grå) :-)

    SvarSlet
  2. Gråt og lunt, det var så dejligt Lene.
    Har lige siddet og nydt den stille aften i haven.
    Selv her i forstaden kan man høre mejetærskerne brumme, der bliver høstet igennem inden morgendagens regn.

    SvarSlet