søndag den 29. juli 2012

Blomster fra mor




I går fik jeg den smukkeste buket fra min mors have.
Jeg er vild med min mors smukke buketter.
Buketter bundet og givet med kærlighed.
Hvert år får jeg en flamingokasse med tagetes fra min mor.
Tagetes sået og givet med kærlighed.
Jeg er ikke særlig vild med tagetes, men jeg er vild med at min mor gerne vil give dem til mig.
I år er jeg alligevel endt med at være lidt pjattet med dem.
Jeg pottede dem alle over i røde lerpotter.
Nu pynter de pjanket på rad og række, 
trækker smil og en kærlig tanke til min mor, når jeg går forbi dem.

2 kommentarer:

  1. Smukt og lidt pjanket ser det ud - skønt.

    SvarSlet
  2. Det minder mig om min mors blomsterhave. Kan rigtig god lige den fine bukett og de mange potter med tagetes. Det er ren sommer ;-)

    SvarSlet