onsdag den 5. august 2009

Kan man ryge strikketøj....

Tusind tak for alle de søde og opmuntrende kommentarer og mails jeg har modtaget. De har varmet og glædet mig dybt. Blodtrykket er i ro, hovedpinen holdt op med at dunke. Jeg har været ikkerygende i en uge. Jeg er pavestolt og FRYGTELIG rygetrængende. Kvalmen og hovedpinen har bevirket at jeg ikke har været specielt hungrende indtil nu. Jeg må vist udvide værktøjskassen med lidt mere hårdtslående værktøjer end de tekstile. Gode råd modtages med kyshånd.

3 kommentarer:

  1. Nicoretteinhalatoren, et lille cigaretrør med nikotinpatroner, er en god hjælp til dem, som savner noget i deres hænder. Nikotinplaster kan være basisbehandling og så supplere med røret eller tyggegummi/sugetabletter.

    Pøj pøj med det, det vigtigste er dog at du helt inderst inde har besluttet dig til at stoppe :-)

    SvarSlet
  2. Sikke en forskrækkelse du fik...pyha! Men hvor er jeg glad for at læse, at du igen har det godt. :)
    Det er ikke en nem opgave du er ude i med rygestop, men hvor er det dog godt gået. Du har grund til at være stolt. :))

    Pas nu godt på dig selv, og nyd den dejlige sommerdag. :))

    SvarSlet
  3. Det hjalp mig at tygge nikotintyggegummi, da jeg skulle holde op. På den anden side, hvis du har været stoppet i en uge, så er du rent faktisk ude over den fysiske afhængighed, så det er den psykiske, du skal kæmpe mod. Til det brug er strikketøj og lange gåture med hunden vist udmærket.

    SvarSlet