søndag den 13. december 2009

Stille søndag aften

Efter en lang og dejlig første dag i Ridehuset, slappes der af i sofaen.
Fusserne trænger nus og afslapning når de har båret fruen på et hårdt betongulv i 10 timer.
Der var rigtig mange mennesker til julemarked i dag, indimellem så mange at der næsten gik helt prop i gennemstrømningen.
De første 3 dage har jeg min veninde Dorte med som makker. Det er superhyggeligt at være 2, og snakken gik livligt, mens vi stangede julegaver og pynt over disken.
I morgen passer Dorte standen, mens jeg har plads i "Det arbejdende værksted".
Jeg skal lave alskens former for tryk på tekstil, lige fra kartoffeltryk, over tryk med plastikblondedug fra bazaren, til transfertryk.
Det forlyder at 2 store krydstogtskibe lægger til i Århus i morgen, og at busserne blobber en ordentlig stor bunke krydstogt-passagere af ved Ridehuset. Så der triller forhåbentlig en god slat fremmed valuta ned i vores lommer inden de haster videre til næste stop:)
Når jeg liiige har fået pakket alle kasserne til i morgen, vil jeg atter lægge mig på divanen og stritte med futterne som det lille jesusbarn i Julies fine krybbespil.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar