søndag den 25. april 2010

Her går det godt, her går det susende godt


Symaskinen og jeg har vredet disse voksdug-tasker.
Der er blevet arbejdet intenst, og kun holdt små bitte solskinspauser mellem hver taske.
Det ender med at jeg kommer grå og bleg til marked.
 Døren har stået åben til værkstedet, men solens stråler kan altså ikke nå helt over til symaskinebordet:)
Forude truer en rigtig tuf arbejdsuge, inden jeg torsdag aften drager i Ridehuset, og gør klar til at markedet skydes i gang fredag formiddag.
Jeg er næsten færdig, men lur mig, om jeg kan holde fingrene fra det der kort.
Det kunne være så fedt at have ting med, lavet ud af et lille stykke Danmark.
Nu kalder duften af mama´s fabelagtig lækre lasagne.
Jeg må hellere kalde alle teenagerne og kæresten sammen, så vi kan spise.
God søndag aften, må det blive en rigtig dejlig en af slagsen, med solsorte fløjt og smuk solnedgang:)

8 kommentarer:

  1. De er jo skønne... Du er sandelig talentfuld..

    Vi ses fredag... jeg må og skal opleve det marked..

    Lone

    SvarSlet
  2. Fede, fede tasker, må man sige!!

    SvarSlet
  3. Så flotte vesker du har sydd! De er sikkert praktiske!

    SvarSlet
  4. Tusind tak for roserne allesammen.
    Jeg tager dem med i Ridehuset.
    Så må vi se om det er det de unge vil ha´:))

    SvarSlet
  5. Sådan en verdenstaske kunne da blive helt vidunderlig :O)

    SvarSlet