søndag den 25. april 2010

Kom kom kom til ........


I Bededagsferien må du helt sikkert lægge vejen omkring Ridehuset i Århus.
For første gang lukkes porten op for forårs-sommermarked ala Byens Julemarked.
Der er masser af stande med fjing-fjong fede ting.
Kunsthåndværk og funky kitsch og genbrug.
Hanne kommer med sine flotte Tulipanerogtomater-ting.
Jeg har masser af tasker, armbånd og ørepynt i Djohanne-biksen.
Der er übercool cafe med et kageudbud der får et sønderjysk kaffebord til at blegne.
Ihhh hvor jeg glæder mig og ihhh hvor har jeg travlt for at få alle tingene færdige.

2 kommentarer:

  1. Ih jeg ville gerne, men der står ikke tur til Århus i min kalender.
    Så jeg vil bare håbe det bliver supergodt :)

    SvarSlet
  2. Hej Hanne
    Sender du mig din postadresse på mail: klarbaek@vip.cybercity.dk
    så kan jeg sende dg pakken.
    Har vildt lyst til at kigge på dit marked på fredag.
    Skal se om jeg kan få det stoppet ind i kalenderen....
    Og tak for sidst...
    Karen

    SvarSlet