mandag den 5. april 2010

Påske pieces


De Yvonne-inspirerede tasker fylder arbejdsbordet med farvestrålende blomsterbede.
Da jeg først blev grebet af blomster-temaet, måtte jeg jo helt ned på bunden af diverse stofkasser, for at finde blomster.
Hold da op hvor har jeg fundet gamle, forlængst glemte blomstrede stoffer.
Stoffer som pludselig kunne finde anvendelse, når de skulle indgå i temaet:
"jo flere blomster og farver, jo bedre"
Et par tasker er færdige og en tre stykker er klippet og klar til at blive bundet i buketten.



Der ligger stadig armbåndsideer og ulmer.
Pludselig springer de frem i lyset og materialiseres i nye modeller.
De seneste aftener har jeg tænkt på armbåndslukninger lige inden jeg faldt i søvn.
Det er et underligt fænomen, men gang på gang er det lige der, hvor jeg er ved at falde i søvn, at de fedeste ideer kommer til mig.
Mens jeg ligger og tænker på at nu må jeg ikke glemme det i løbet af natten, så falder jeg i søvn, og næste morgen er ideen plukkeklar.

5 kommentarer:

  1. Jeg elsker dine idéer. Knus ;-)

    SvarSlet
  2. Hold da fast hvor er du bare produktiv, jeg kunne godt bruge noget af din energi, - som sædvanlig er dine ting bar super flotte :-)

    SvarSlet
  3. lækkert :) No more words needed

    SvarSlet
  4. Jamen altså dit fantasifulde menneske, hvor tænker du godt når du sover :-)

    SvarSlet
  5. Du laver bare SÅ flotte ting :-)
    Jette / Kammas Univers

    SvarSlet