torsdag den 19. august 2010

Hverdagssmykker


Jeg er mest til rustikke, sjove og lidt rå smykker.
Jeg har fine arvesmykker liggende i æsker, men får dem sjældent hængt på mig.
Jeg synes de er fantastisk smukke, men for spinkle og fine til min store krop.
Jeg holder meget af hverdagssmykker.
Jeg har stort set altid smykker på.
I dag er jeg pyntet med en hjemmelavet turkis perleting.
Den fineste lille porcelænsvase halskæde fra hende her.
Ringen er min allerførste kreation i Silverclay.
Til september drager jeg til Hadsund for at lærer mere af Kristine.
Armbåndene er hæklet efter Karens opskrift.

3 kommentarer:

  1. Hej Hanne! Jeg er vild med alle dine skønne kreationer, og sidder og sukker når jeg kigger på dine sider. Hvor ville jeg også gerne kunne alt det "grove" du kan, for det eeeeelsker jeg nemlig også. Jeg skal i stof og stil i morgen, og havde egentlig tænkt mig at forsøge at finde noget garn a la det, du hæklede de flotte puder af. Har øvet mig i at hækle rundt... og har vist nok fundet en metode der virker. Ville ønske jeg kunne være med i jeres hækleaftale!!! Men du bor så langt væk...
    Og ja, jeg kender i den grad også det med at huske dårligt! Det giver en masse bøvl og ærgelser. Glemte f.eks. at ønske min datter held og lykke med en jobsamtale i morges. Det er da træls!
    Kan forstå du er sygemeldt! Godt du kan være kreativ så, men vil alligevel ønske god bedring!
    Kh Inger Lise

    SvarSlet
  2. Fedt og chunky!
    Lige som jeg kan li´det hvor alt bliver mixet, smart!!
    stine:)

    SvarSlet
  3. Tak for roserne IngerLise.
    Puderne er hæklet af merceriseret bomuld, det tror jeg faktisk ikke de har i StofogStil.
    Jeg har også bare kastet mig ud i rundhæklingen og trævlet op indtil den var der, så klø du bare på.
    Det kan være dybt frustrerende at hukommelsen sætter ud, jeg forsøger hele tiden at finde små redskaber der hjælper på vej.
    Kreative udfordringer er fantastisk terapi for en stress forkrøblet sjæl :)

    Det vigtigste er at det ikke bliver PÆNT. Tak Stine:)

    SvarSlet