mandag den 22. november 2010

Ahhhh hvor godt


Den sidste lille kalender er blevet omkranset af birkeskov og glade gule bobler.


Jeg nyder at komme hjem i det lune værksted efter dagene i Mariendal.
Al den friske luft og bevægelse og de mange input bundfælder sig når jeg sidder her i fred og ro.
Alle sanser er i sving hver dag, jeg bliver udfordret, men på den gode måde.
Der er godt gang i julemarkedsforberedelserne.
Kalenderbunken er færdig.
Nu står den på montering af ordentlig stak puder,
og sammensyning af kaffe- og tehætter.
Ind i mellem sætter jeg fjer på en lille ugle, der skal sidde på et mobilhome,
der skal juleglæde en teenager i det nordjyske.
Jeg har hørt rygter om at der i morgen er udsigt til snebunkeudfordringer.
Hvem ved måske skal jeg også lytte til sne i morgendagens mindfullness-session:)))







2 kommentarer:

  1. Det er nogle lækre kalenderbøger du har lavet. Og dejligt at du nyder din nye hverdag.

    SvarSlet
  2. Hvordan er det nu... der er intet så stille som sne...det kan da vist blive en lang dag :-)))
    Det lyder som om I har det godt derude.
    Fine fine kalendre - de er heldige de der får dine værker under træet.
    tosset tirsdag ;-)
    Lone H

    SvarSlet