torsdag den 11. november 2010

Powerwalkende uldbylt


Det kræver lige lidt tillæring, at finde ud af hvor meget eller lidt tøj, der skal til for at kropstemperaturen er behagelig når man skal opholde sig udendørs til mange forskellige aktiviteter.
At sidde stille ved bålet.
At powerwalke ved stranden
At lave yoga i drivhuset
At klippe vintergrønt til staudebedet.
I dag var jeg klædt så godt på, at jeg knap synes armene kunne nå rattet i bilen i morges.
Jeg har svedt som i en indiansk svedehytte.
Formiddagen var vindstille og solfyldt.
I morgen forsøger jeg mig med mindre.
Måske fryser jeg som en mager kirkerotte,
men så har jeg jo weekenden til at få varmen.
Har jeg sagt at det er et FANTASTISK forløb jeg er startet på :))


8 kommentarer:

  1. Lyder som om du nyder det rigtig meget - og får noget med hjem. Dejligt :))

    SvarSlet
  2. Det lyder dejligt.
    Held og lykke med påklædningen.

    SvarSlet
  3. Powerwalkende uldbylt - jeg fik lige et billede op af Luka i skarpt trav ud over stepperne:-)

    SvarSlet
  4. Jeg tror du har sagt det, men det er dejligt at høre igen :)

    SvarSlet
  5. Mange! lag tøj, så du kan tage af og på. Og med lange ærmer kan det bindes om livet.
    Jeg synes det er dejligt, du er så glad for det :)

    SvarSlet
  6. Lyder dejligt at du får noget ud af forløbet...man hører så mange forskellge trælse historier for tiden... Det med påklædningen finder du sikkert ud af hen af vejen!

    SvarSlet
  7. En rygsæk med af og på tøj må være løsningen :-)

    SvarSlet
  8. Hvis det fortsætter som den første uge, bliver det rigtig godt Mariannel.

    Det er dejligt Eva.

    Haha Inge.
    Jeg håber ikke hun har det ligeså varmt når hun powerwalker:)

    Og det bliver nok slet ikke sidste gang Pernille. det kommer formentlig til at fylde en del de næste mange måneder.

    Jeg har mange lag Mette. Det er lige det der med at få dem af og på i forhold til aktiviteterne.
    Det er så dejligt og jeg er så glad for at jeg holdt ved og ventede på pladsen.

    Jeg er sørme også forundret over at der findes et sådan tilbud midt i bunken af virkelig frygtelige aktiveringstilbud Kirsten.
    Sådan lidt på niv dig selv i armen måden. Det er næsten for godt til at det kan være sandt.

    Den har jeg allerede Lene. Her i starten virker det bare rigtig bøvlet at tage af og på i en uendelighed. Men jeg fryser absolut ikke;))

    SvarSlet