lørdag den 27. november 2010

Uld til varme hænder


Hjemmedagen i snemasserne er blevet nydt i store mundfulde.
Mundfulde af sneluft, julekrydret teduft, kanelsprød risengrød og gode gammeldags rejemadder med mayo og hele svineriet.
Hjemmedagen kastede mig også ud i realiseringen af en af de mange ideer fra ide-depotet.
Pulsvarmere i kogt uld med uldne dekorationer.
Der er hul til tommelfingeren, så måske hedder de i virkeligheden halvvanter.
De er rigtig rigtig sjove at lave.
Jeg elsker at arbejde med kogt uld.
Der er så meget struktur og tyngde i det, hvis det vel at mærke er af en ordenlig kvalitet.
Nu har jeg en aftale med Matthesen, kæresten, sofaen, kaffe og fin fransk chokolade.
Når der dukker boksere op på skærmen,
dykker jeg ned i de uldne projekter i værkstedet igen.

4 kommentarer:

  1. Altså, til næste år vil jeg gerne i et par ugers julemarkeds-praktik hos dig.

    VI kunne ved den lejlighed så også udveksle nogle enkelte monsterbekæmpelsesmetoder:)

    God aften i værkstedet.

    SvarSlet
  2. Du er mere end velkommen Sifka:)
    Men jeg håber da rigtig nok at vi ses inden da.

    SvarSlet
  3. De er bare alt for flotte, lige et par jeg ville drømme om at tage på. Håber de bliver revet væk....

    SvarSlet
  4. Velkommen til Perlepaladset.
    Tak for roserne.
    Jeg håber da de bliver solgt, der er nok lige rigeligt til eget forbrug:)

    SvarSlet