søndag den 4. september 2011

Det bobler i taskelaboratoriet



Endnu et par tasker er sendt ud i verden.
Lige nu makker jeg med nye modeller.
Der tegnes, klippes og klistres.
Der er ikke noget som at finde på nyt.
De mange små lapper med ideer samles og danner grobund for nye ideer.
Jeg flår stof og skind ned fra hylderne.
Lægger op og flytter rundt.
Tjekker om materialerne kan arbejde sammen.
Udtænker afslutninger og lukninger.
Men søndagen synger på sidste vers
og nu skal jeg vist udtænke en afslutning af processen,
lukke og slukke i værkstedet 
og 
finde min seng.

4 kommentarer:

  1. Du er bare så sej til det der med tasker. Skønne farver og stoffer, du sætter sammen.

    SvarSlet
  2. Skønne bobler, som du har tryllet frem....

    SvarSlet
  3. Altid sjovt at se hvad der bobler hos dig

    kh
    Loppe

    SvarSlet
  4. Tusind tak Eva.
    Det er de uendelige muligheder indenfor materialer og udtryk, der gør at jeg elsker at lave tasker.

    Tak Karina.
    Der er ideer i gryden;))

    Du er altid velkommen Loppe;))

    SvarSlet