søndag den 18. september 2011

På bunden af broderikassen



Dybt nede i kassen med broderiprøver og projekter fandt jeg den her.
Egentlig rodede jeg rundt i kassen fordi jeg skulle finde mønsteret til et fint børnealfabet.
Det fandt jeg så ikke.
Men nu kribler det i mine små tykke fingre for at arbejde videre med farver, nål og tråd på denne hør-lap.
Et eller andet sted i en anden bunke, har jeg et stykke stribet stof der skal ramme broderiet ind på en pude eller en tehætte.
Jeg er ikke opdateret på tv-programmerne for søndag aften,
men mon ikke jeg kan finde noget ala Barneby-keeeedeligt,
 der kan danne baggrundstæppe for lidt broderi i sofaen.

6 kommentarer:

  1. Skønne farver...
    Glæder mig til at se det endelige resultat.

    God søndag aften.
    Kh. Dianna

    SvarSlet
  2. Det glæder jeg mig til at se et flot resultat af. Tv programmet kan jeg heller ikke, men ser dog nyheder ud af venstre øjekrog samtidig med at jeg stikker og blogger :)

    Kh. Lis

    SvarSlet
  3. Spændende broderi. Jeg tog lidt strik til genudsendelsen af Borgen.

    SvarSlet
  4. Det ser spændende ud... mine fingre ville også krible, hvis jeg sad med sådan en lap i hånden :)

    SvarSlet
  5. Sikke nogle lækre farver! Jeg kender ikke programmet fra igår, men idag har jeg tænkt mig at strikke til "Pessimisterne". :-)

    SvarSlet
  6. Det er da klart at det fik gang i broderi lysten det fine broderi du der havde i gemmerne! Glæder mig til at se hvor det ender :0)

    KH Karen Marie

    SvarSlet