fredag den 16. december 2011

Gaver med glæde


Jeg elsker at give gaver.
At købe eller lave gaver der matcher modtageren.
Jeg er ikke begejstret for ønskesedler, vil hellere selv finde på og overraske.
Det er den slags gaver jeg selv finder størst glæde i.
Med en forkølelse lige i hælene har jeg cirkuleret ind og ud af byens butikker.
Årets købe-julegaver er i hus.
Nu skal de pakkes fint ind og have hæftet en kærlig julehilsen på.
Gaverne fra egen hånd mangler lige de sidste detaljer.
Men lige nu og her vil jeg koncentrere mig om varm te, et lunt tæppe og et glittet dameblad.
Så får sofaen og jeg forhåbentlig skovlen under den lede forkølelse.
Med udsigt til smukke tulipaner og duftende hyacinter.

3 kommentarer:

  1. Dejligt at støde på din blog :)

    Gid jeg var god til at finde på! Jeg skal finde på to overraskende gaver til to gode veninder, men jeg kan bare ikke... :S

    God weekend!

    SvarSlet
  2. Sådan har jeg det også med gaver :) Det fleste bliver lavet af egen hånd og kun få enkelte købt.
    Rigtig god bedring med forkølelsen.

    Knus og kram herfra

    SvarSlet
  3. Velkommen til Jenny. Du må rundt på inspirationstur hos alle de kreative bloggere:)

    Velkommen til Elfepige.
    Jeg ELSKER at lave gaver.
    Forkølelsen har det godt, men jeg får forhåbentlig snart bugt med den;))

    SvarSlet