fredag den 2. december 2011

Hvad hænderne gør mens jeg ser fjernsyn





Mens en skøn italiensk film gled over skærmen i går aftes,
klippe klistrede jeg en stak nye visitkort af tapet og stemplede etiketter.
I aften flakker blikket med jævne mellemrum fra tv-skærmen og over på min fine nye stjerne i vinduet.
Hænderne er optaget af at flette stjerner,
når de ikke lige bliver brugt til at skubbe store håndfulde af nylavet nødde-mix i munden.
Stjernestrimlerne er klippet ud af en gammel regnskabsbog, papiret har den fineste lys turkise farve.

2 kommentarer:

  1. Mine hænder gør noget der ligner om lidt :-)) Jeg så den fine lampe et andet sted også, og jeg er så vild efter at få min egen.. hvor mon den kan købes henne??

    Rigtig god weekend
    Henriette .-))

    SvarSlet
  2. Dén nøddemix kunne også godt blive skovlet ind her! Kunne du virkelig følge med i filmen samtidig med produktionen af etiketter og visitkort? Jeg skal helst have noget i hænderne, hvor jeg ikke skal kigge for meget.

    Gnavegiraffer? Det har jeg ikke hør før. Men hvorfor ikke - super god ide.

    SvarSlet