mandag den 5. december 2011



 Jubiii..... 
I dag er det mig der skal vise, 
hvad jeg flåede ud af pakken i pakkekalenderen.
Jeg har fået de allerdejligste gaver fra Bodil.
Fiiiine små kopper med glimmerlys i.
En ring med en meget smuk grå knap, der matcher alle mine grå gevandter.
Skøn juleranke med fine tapetkrystaller, den matcher perfekto til kuk-uret i værkstedet.
Jeg er da så gruelig gaveglad.
Af julehjertet tak til Bodil for skønherlighederne.
og se hvad der var gemt i de andre 5.december-åbneres gaver.



5 kommentarer:

  1. Godmorgen Hanne. Tillykke med alle de fine gaver. Særligt ringen er jeg meeeeget forelsket i:)

    God dag
    vh Henriette

    SvarSlet
  2. Godmorgen Hanne. Smukke ting du er blevet begavet med. Heldige er vi, der må åbne idag.

    SvarSlet
  3. Sikke skønne gaver - så kan det da kun blive en dejlig mandag :0))

    SvarSlet
  4. Dejligt at pakken kunne bruges :-) Jeg var lidt nervøs over at skulle sende en hjemmelavet gave til dig, der jo er så multikreativ (af samme grund den nok lidt for overdrevne 'manual' :-)))

    SvarSlet
  5. Sikke en lækker ring du fik dig der ♥

    SvarSlet