søndag den 12. december 2010

I gråt dagslys er alle nisser grønne......


Budda er fælt godt tilfreds med selskab af to grønne og vårunge nisser i den støvede vindueskarm.
Det grå morgenlys er nådig overfor mængderne af skidt.
Det lægger en sløret dis over såvel fotos som fnullermænd.





De kulørte prikker i min hvide jul bliver flere og flere.
Grønne nisser, røde hyben og grene.
Et brat skift fra postkort-snelandskab til gråt og grattet vinterhave.
Jeg savner allerede sneen.

Jeg har byttet frimærker med Kristine.
Jeg har fået de allerdejligste, hvideste, sprødeste, sødeste vintersmykker til min stue.
Kristine har fået en hæklet pude.
Hun har fået et julekram IRL da hun i fredags var forbi Ridehuset.
Smak, hvor er jeg glad for alle de dejlige blogkvinde-krammere jeg har fået i ugens løb.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar