fredag den 10. december 2010

Stik mig en kop medova-te - der er længe til kl.3



Eller en klemme i nakken.
En lang julemarkedsdag har udmattet sokkerne en kende.
Men Jullemusen skulle til efterskoleparty, 
så mummi drejede truckerkasketten om i nakken og dyttede til Grenå.
Nu jeg daffer rundt og er husmoderlig
for at holde mig vågen til prinsessen skal hentes hjem.
Jeg tør simpelthen ikke nærme mig sofaen,
den lokker,
men jeg ville gå omkuld iløbet af nulkommadut hvis den får fat i mig.
Måske skulle jeg nappe en gang midnatsstøvsugning.

4 kommentarer:

  1. Sikke en lang dag, du har fået lov at have.

    Her går det over stok og sten. Jeg vil hellere besøge julemarked, men dagen er vist besat...(måske kan jeg snige mig ud. Vi får se).

    God lørdag.

    SvarSlet
  2. Kære Hanne. Jeg håber du stadig sover, så du får kræfter til den sidste runde:-)

    SvarSlet
  3. Kære Hanne

    jeg har altid tænkt på hvordan jeg ville have det, når min datter når den aller hvor hun skal ud og more sig. Og jeg kan allerede mærke, nu hvor hun kun er 11, og meget længere oppe end mig fredag aften, at det bliver svært. Jeg er bare træt når kl er 23:23, så jeg suger til mig af andres erfaringer, og tror at det der med en gang midnatsstøvsugning kunne holde mig lidt vågen endnu. Hold k... jeg får et rent hjem til den tid!!
    god lørdag, vi får gæster om lidt, 2 voksn 3 børn og de skal fodres af med julemuffins, osso buco (som min mand står får), chips og rødvin og en god seng og sove i alle sammen.

    stine:)

    SvarSlet
  4. Ja der er lige en periode her hvor nattesøvnen atter forstyrres af de kære små Eva:)

    Jeg klarede den Laila. Men for filan hvor var jeg træt da det blev lørdag aften.
    Nu er det tirsdag aften og jeg synes stadig jeg slæber lidt på energi-gearet;)

    Det er heldigvis kun en overgang ligesom da de var små Stine.
    Håber I havde en rigtig dejlig aften i gode venners selskab.

    SvarSlet