tirsdag den 15. marts 2011

Kan man sende en fløderand?


Jeg er dybt imponeret over mine læseres skarphed.
Ikke mindre end 8 har nærlæst "pølsen"
og gennemskuet at vi her har med en blød rand at gøre.
En sengerand
til en forårsbaby
Jette var hurtigst, så hun løber med gufferierne.
Hvis du sender mig din adresse Jette,
så lover jeg, at jeg IKKE sender dig en fløderand,
men noget mere postvenlig guf.
Mit forårsblide hjerte lover også en påskehilsen til de 7 andre der ramte plet.
Så post mig nogle adresser de damer,
så finder påskeharen og jeg på noget.
Iøvrigt takker jeg for alle de andre bud,
dem er der masser af inspiration i.

2 kommentarer:

  1. Jamen tak, det er jo mig :-) Heldige baby der skal sove i den seng! Jeg sender dig en mail med min adresse. PS: Jeg har gang i en give away, så kig gerne ind på min blog, hvis det er noget for dig.
    VH Jette / Villa Ko

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare en flot sengerand :)
    Og hvor er det dejligt med en "trøstepræmie" til os, der ikke gættede først. Tusind tak.
    Je sender en mail med min adresse.
    Kh Judith

    SvarSlet