søndag den 6. marts 2011

Prikker, pip og pink



Jeg syer barnevognstæpper.
Som inspiration og appetitvækker til "Stof og Stuff"
Det er blevet et særdeles farvestrålende Alma-tæppe.
Det næste skal vist nedtones lidt i farveskalaen.
Det er jo ikke alle der er så farvetosset som mig.
 

Næste projekt er en taske til fruens strikketøjer.
Amy Butlers fine fugle og et prikket viskestykke fra Fakta
skal smeltes sammen.
Er der nogen der har links eller ideer til sådan en strikketøjstaske.
Jeg har en klar fornemmelse af at den dybe tallerken er opfundet,
men kan ikke rigtig finde den.

9 kommentarer:

  1. øj nogle lækre stoffer du bruger ;) og flot ser det i hvert fald ud.

    SvarSlet
  2. Forrygende, fantastisk og farverigt.

    Glædelig solskinsvejr.
    Kirsten

    SvarSlet
  3. super skønne prikker :).....
    i en den forening med navn og farver :)
    uh strikke taske ?
    kh♥

    SvarSlet
  4. Jeg sidder nærmest konstant og skriger, "Sådan en vil jeg osse ha'!" hvergang du fremviser dine herligheder. Du er sgu fabelagtigt til stof og tryl. Go' søndag, Hanne:)

    SvarSlet
  5. Flotte farver, er vild med din tilgang til farver- der er ingen angst:)
    En taske til strikkeprojekter fandt jeg engang på nettet, nu har jeg fundet den i mine gemmer og fundet adressen.
    http://needled.wordpress.com/designs/
    Måske kan det bruges :0))

    SvarSlet
  6. Tak Bournonville.

    Der er smæk på farverne, Kirsten.

    Jeg er vild med prikker lige nu Marianne.

    Jamen så må vi da ha´vredet et barnevognstæppe til dig søde Sifka;)))

    Tusind tak Bettina.

    Jeg er VILD med farver Marianne.
    Tusind tak for linket.

    SvarSlet
  7. Din farveglæde smitter. Jeg ville elske sådan et barnevognstæppe, og jeg glæder mig til at se din strikkepose, for sådan en (to, tre) kunne jeg også godt bruge. :-)

    SvarSlet
  8. wow, det er skønne stoffer og skønne ting!
    Jette / Villa Ko

    SvarSlet